‘Barbie’ dhe ‘Oppenheimer’-Si dy filma shpëtuan ‘arkën’ e fitimeve në industrinë kinematografike

Shfaqja e Barbie dhe Oppenheimer në ekranin e madh nuk solli konkurencë, por u pa më shumë si një bashkëpunim. Vlerësimet duken pozitive pasi dy filmat po kombinohen për të thyer rekorde dhe për të krijuar një fenomen të mirëfilltë të kulturës pop, online-to-offline.

‘Barbie’ ishte numri 1, me një grumbullim të fundjavës prej 162 milionë dollarësh në SHBA. Ndërsa drama e errët e periudhës së Christopher Nolan-it arriti një fitim prej 82 milionë dollarësh në vendin e dytë, një shumë marramendëse për diçka të tillë, një film me çmime 3-orëshe, i trajtuar nga audienca si një epikë superheroi.

Të dy filmat u kombinuan për të sjellë mbi 500 milionë dollarë, një nxitje shumë e nevojshme për atë që kishte qenë një verë kryesisht shqetësuese për fitimet në industri.

Para kësaj fundjave, shitjet e biletave kishin rënë me 20% në krahasim me të njëjtën pikë të vitit 2019. Industria ka qenë ende në rikuperim nga ditët më të errëta të pandemisë kur kinematë u mbyllën ose u rihapën me paralajmërime ose mbylleshin përsëri, duke detyruar audiencën e hutuar ose të shqetësuar të qëndronte në shtëpi dhe studiot të rikonfiguronin strategjitë e publikimit. /Dosja.al