Këto janë postimet më të shtrenjta në historinë e Instagramit

Instagram është bërë një nga platformat më të rëndësishme të mediave sociale për reklamim dhe shumë të famshëm fitojnë miliona nga postimet e tyre.

Kur Instagram u lançua në vitin 2010, ishte thjesht një aplikacion i përdorur për të postuar foto. Por në dekadën e fundit, aplikacioni ka grumbulluar mbi 2 miliardë përdorues aktivë me 500 milionë vizitorë në ditë. Marketingu në Instagram është bërë një trend në rritje, me të famshëm dhe influencues me ndjekës të mëdhenj që bëjnë një pasuri për çdo postim duke promovuar produkte. Me kalimin nga televizori në telefonat celularë, Instagrami është bërë ekuivalenti i një spoti televiziv të shtrenjtë.

Markat shpesh bashkëpunojnë me yje, me të cilët ndajnë të njëjtin audiencë. Për shembull, sportistë të tillë si Cristiano Ronaldo dhe Lionel Messi paguhen për të promovuar produkte sportive.

Nga reklama e Coca-Cola e Selena Gomez deri te marrëveshja e përjetshme e Ronaldos me Nike, le t’i hedhim një sy postimeve më të shtrenjta në Instagram të të gjitha kohërave.

Cristiano Ronaldo

Me 503 milionë ndjekës në Instagram, Cristiano Ronaldo është personi më i ndjekur në platformën e mediave sociale. Sipas Insajderit, Ronaldo raportohet se kërkon mbi 1.6 milionë dollarë për postim për reklama. Disa nga miratimet e tij të dukshme të markës përfshijnë Clear, CR7 Fragrance dhe Therabody. Për më tepër, ai ka një marrëveshje prej 1 miliard dollarësh me Nike për reklama dhe media të shkruara.

Ariana Grande

Ariana Grande është këngëtarja e dytë më e ndjekur në Instagram, me mbi 346 milionë ndjekës. Përmes postimeve të saj, ajo promovon markën e saj të bukurisë, REM Beauty. Së bashku me promovimin e lançimit të produkteve dhe aromave të saj, Grande ka nënshkruar gjithashtu marrëveshje me marka të tilla si Reebok, Givenchy, Guess dhe Lipsy për të promovuar produktet e tyre. Ajo thuhet se fiton 1.5 milionë dollarë për postim në Instagram.

Kylie Jenner

Kylie Jenner ka një legjion prej 376 milionë ndjekësish në Instagram, duke e bërë atë personazhin më të ndjekur televiziv. Përveç drejtimit të kompanisë së saj miliardë dollarëshe Kylie Cosmetics, Jenner fiton 1.49 milionë dollarë për postim në Instagram për postimin e fotove dhe videove. Ajo mbështet marka të tilla si Glow Beauty, Skims, Adidas, Calvin Klein, Kendall x Kylie dhe Puma.

Lionel Messi

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

Që kur fitoi Kupën e Botës FIFA 2022, Lionel Messi ka parë një rritje të shpejtë të ndjekësve dhe pëlqimeve të tij. Në dhjetor 2022, ai postoi një foto të tij duke mbajtur Trofeun FIFA , e cila u bë fotografia më e pëlqyer në Instagram me mbi 72 milionë pëlqime, siç theksohet nga People. Para çmendurisë së Kupës së Botës, Messi fitonte 1.16 milionë dollarë për postim duke mbështetur Adidas, Gatorade, Call of Duty dhe Budweiser.

Selena Gomez

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

Selena Gomez jo vetëm që mbajti rekordin për foton më të pëlqyer në Instagram në vitin 2016, ajo ishte edhe imazhi i një reklame për Coca-Cola që mblodhi 6.7 milionë pëlqime. Ajo është këngëtarja më e ndjekur në Instagram me mbi 366 milionë ndjekës dhe fiton 1.46 milionë dollarë për postim. Ajo ka miratuar markat kryesore duke përfshirë Coach, Puma, Rare Beauty dhe Our Place.

Kim Kardashian

Me 337 milionë ndjekës në Instagram, Kim Kardashian kërkon 1.41 milionë dollarë për postim në Instagram, i cili përfshin reklamat. Ajo ka qenë një nga personalitetet më me ndikim në platformën e rrjeteve sociale. Ajo filloi kompaninë e saj Skims, ndërsa ndihmoi në reklamimin e Balenciaga, Skechers dhe Fusion Beauty. Ajo gjithashtu miraton produktet dhe bizneset e motrave të saj në profilin e saj.

Dwayne Johnson

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dwayne Johnson (@therock)

Në vitin 2020, Dwayne Johnson u bë personi i famshëm më i paguar në Instagram për postimet e tij të sponsorizuara, duke promovuar shpesh produkte dhe shërbime të ndryshme për 355 milionë ndjekësit e tij. Siç raportohet nga Bleacher Report, aktori merr mbi 1.015 milionë dollarë për çdo postim. Perandoria e tij e gjerë e biznesit përfshin ZOA Energy, Teramana Tequila, Salt & Straw dhe më shumë. Një studim i fundit zbuloi gjithashtu se Dwayne Johnson ishte aktori më i dashur i Gen-Z në vitin 2022, duke e bërë atë një zgjedhje popullore për reklamim.

Kendall Jenner

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

Kendall Jenner është një nga njerëzit më të njohur në botë dhe fiton mbi 1.05 milionë dollarë për postim në Instagram. Ajo e filloi karrierën e saj në serialet me familjen e saj Kardashian-Jenner para se të hynte në botën e modës. Ajo është imazhi i kompanisë së bukurisë By Far, Own Denim, Jimmy Choo, Messika, Michael Kors dhe markës së saj 818 Tequila.

Justin Bieber

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber)

Justin Bieber ka qenë një nga artistët më të njohur të të rinjve që kur ishte 13 vjeç kur publikoi këngën e tij të parë, “Baby”. Që atëherë, Bieber ka vazhduar të mbledhë shumë fansa. Ai aktualisht ka mbi 271 milionë ndjekës në Instagram dhe paguan mbi 1.12 milionë dollarë për çdo postim. Bieber është imazhi i markës Drew dhe gjithashtu mbështet Calvin Klein, OPI, Adidas dhe Schmidt’s Naturals.

Beyonce

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Ndërsa Beyoncé ndjek zero njerëz në Instagram, këngëtarja ikonë ka grumbulluar 288 milionë ndjekës. Në vitin 2017, ajo theu rekordin e Selena Gomez për postimin më të pëlqyer në Instagram kur njoftoi shtatzëninë e saj të dytë. Siç raportohet nga GQ, Beyoncé kërkon vazhdimisht mbi 1.147 milionë dollarë për çdo postim. Së bashku me bashkëpunimin e saj me Adidas për Ivy Park, ajo gjithashtu mbështet Tiffany & Co. me Jay-Z./abcnews.al

Liarda Kondakçiu/abcnews.al