ÇELIM RRUGËN E NJË EKSPERIENCE TË RE ME ONE TELECOMMUNICATIONS

RRETH ONE TELECOMMUNICATIONS

One Telecommunications është një markë e re e telekomunikacionit, e prezantuar tregun shqiptar shtator2020.

Nën pronësinë e re, marka ekzistuese Telekom Albania (pjesë e Grupit Deutsche Telekom) duhej ndryshonte dhe t’i hapterrugën një përvoje dhe një brendi krejtësisht ri.

PËRSHKRIMI

Agjencia KVB filloi bashkëpunimin me One Telecommunications vjeshtën e vitit 2019, me kërkesën për sjellë një përvojë unike markës ndërkombëtare vend.

I gjithë rrjeti i dyqaneve, me 128 pika gjithë Shqipërinë, duhej rimodelohej dhe prezantohej me një emër, konceptdhe identitet ri markës, cilin tashmë e njihni dhe është“One Telecommunications”.

Sipas mundësive ofronte infrastruktura ekzistuese e shitjesme pakicë, u krijua një proces shumë efektiv për krijimin e markës re, njëkohësisht duke minimizuar humbjen mund pësohej nga ri-konstruksioni i dyqaneve.

KVB u fokusua krijimin e një pamjeje tërheqëse dhe përvojekomode për klientin, cilat do spikasnin treg, pavarësishtkonkurrencës aktuale

QASJA E DIZAJNIT

Rrjeti ekzistues i One Telecommunications përbëhet nga 128 dyqane përmasave ndryshme. Koncepti i ri u krijua për garantuar shërbime dhe produkte unifikuara gjithëShqipërinë.

Planifikimi i dyqanit

Ekzistojnë dy zona dalluese dyqanet e reja One, cilatndajnë mënyrë përcaktuar ofertat e produkteve ngashërbimet.

Kur hyn dyqan, klienti tërhiqet zonën e ndriçuar, e cilapërdoret për ekspozuar produktin, mënyrë shquhetqartë mes larmisë ofertave. Fokusi kryesor i jepetpromovimeve produkteve brenda secilës kategori, duke bërë mundur klientët njihen me ofertat dhe t’i kuptojnë qartëato.

Zona e shërbimeve vjen një format ndryshe dhe i mirëpretklientët ndërveprojnë me stafin, duke krijuar një atmosferë miqësore dhe komode. Dyqani është krijuar posaçërisht për përmirësuar ndërveprimet mes klientëve dhe stafit.

Materialet

Pajisjet e dyqaneve janë dizenjuar duke përdorur sa mirëinfrastrukturën. Sistemet e sigurisë, menaxhimi i kabllove dhendriçimi janë integruara pajisjet e dyqaneve, duke lejuarpozicionime thjeshta produktit, si dhe mundësi shumta marketingut ardhmen, cilat sigurisht, i qëndrojnëkonceptit.

Materialet për dyshemenë, muret dhe tavanet janë zgjedhur me kujdes për krijuar një ndarje qartë midis produktit dhezonave shitjes.

Kombinimi i dyshemesë prej druri, e vendosur modelin e linjave paralele dhe pllakave prej porcelani ngjyrë blumarinari, krijon një ndërthurje bukur dhe shumë mikpritëse. Muret ndjekin njëjtën filozofi dhe ndihmojnë për evidentuar ndryshimin mes shërbimit klientit dhe zonave produkteve.

Ndriçimi përdoret për tërhequr fokusin zonat kryesore dyqanit, duke përfshirë dritën trajtë rrethore zonat e produktit dhe një ndriçim linear ndan dy zonat e dyqanit.

Identiteti i logos dhe markës

Kjo punë ka kërkuar bashkëpunim ngushtë mes One Telecommunications, KVB dhe agjencisë kreative Landmark, për krijuar një ekuilibër korrekt logos, jo vetëm mediat e shkruara dhe elektronike, por edhe fasadën dhe pjesët e brendshme dyqanit.

Ngjyra blu e markës përdoret fasadën e dyqanit duke krijuaridentitetin e saj, çka e diferencon markën One nga konkurrenca. E gjithë gjerësia e fasadës dyqanit është e pasur me dritë dherrjedhimisht, dyqanet One duken gjithë ndërtesën, duke idhënë jetë hapësirës edhe gjatë natës.

Për hyrë dyqan, klienti kalon nëpër një “portal” madh rrethit blu. Këtë detaj e gjejmë sërish ambientet e brendshme dyqanit. Xhamat e pastra dritareve, bashku me efektin e akullt, janë funksion monitorimit pamjes brendi dyqaneve, si dhe sigurojnë privatësinë e nevojshme për stafin e One.

Grafikat dhe mesazhet “eye catcher” brendit zgjidhen me kujdes për përforcuar identitetin e One Telecommunications.

REZULTATI

Duke punuar gjatë periudhës vështirë pandemisëglobale, One Telecommunications ka fituar një identitetkrejtësisht ri, i cili u ofron klientëve një përvojë re, mirë.

Pas lançimit shtator 2020, koncepti i ri i dizajnit ka pasur njësukses jashtëzakonshëm dhe vijon përhapet gjithërrjetin e dyqaneve. Deri vitin 2021, dyqanet One do jenë unifikuara, me njëjtën pamje, duke premtuar një eksperiencëfantastike për çdo klient.