Quajti portalet të etur për klikime, Olti Curri ka dy fjalë për Arbanën: “Investimi në televizion është kolosal dhe në fund klikimet janë të barabarta!”

Suksesi i nje spektakli duket kur edhe pas finish-it flitet ende per te.Zakonisht jane skandalet ato qe mbajne gjalle nje histori dhe nese e hedhim kete çorbe tek shqiptaret,kthehet menjehere ne pjaten e preferuar.

Pak me pare ne media qarkulloi nje postim i Arbanes rreth Donaldit dhe thyerjes se qetesise midis ketij te fundit dhe TCH.Ajo shkruajti se kjo gje nuk ekziston dhe jane portalet ata qe ushqejne dhe nxisin kunja.

I pari qe reagoi ndaj ketij postimi eshte Olti Curri ku shkruan:

Me siguri Arbana nuk ben kesi gafash koherence dhe kete postim dyshoj fort ja ka shkruar dikush tjeter.

Si pjese e medias online e Keyefjala.com me duhet te ngre dyshime per argumentin kryesor me te cilin ajo hap postimin e saj “Mediat online te etura per klikime”!Me siguri Arbana nuk i ka pare titrat e sigles hapese te nates finale te BB Vip ku perveç shifrave te shikueshmerise televizive qe jane sfida e televizioneve.U krenuan me numer klikimesh dhe followers.Pra etja qenka e njejte.Vetem qe mediat online e kane te naturshme ta shuajne etjen me klikime.Devijimi qendron tek televizionet qe etjen duhet ta shuajne me shikueshmeri nga televizori. Aq me shume qe investimi ne televizione eshte kolosal dhe ne fund klikimet jane te barabarta me klikimet qe merr video e nje maçoku qe kerkon te kape papagallin qe gjendet ne kafaz dhe me shpenzime zero.”

Gjithkush e di pozicionin qe mban por ne si Kryefjala.com urojme te mos jemi i vetmi portal qe me transparencen dhe te verteten qe na shoqeron cdo dite te mos jemi kurre nje portal qe kur na serviret nje pjate çorbe e lepijme buzet me pas,mos te na thuhet mbrapa se ishte pastiço e pergatitur vetem per vete.