Në festivalin e filmit në Venecia po flitet vetëm për seksin! Drama erotike e Nicol Kidman “Babygirl”, po bën bujë të madhe
Kanë kaluar 25 vjet që kur Nicole Kidman luajti në klasiken erotike “Eyes Wide Shut” të Stanley Kubrick përballë bashkëshortit të saj të atëhershëm, Tom Cruise.
Edhe pse fituesja e çmimit Oscar i ka shmangur rolet seksualisht eksplicite vitet e fundit, ajo po kthehet në zhanër duke luajtur rolin kryesor në një nga filmat artistikë më të rrezikshëm që do të shfaqej në festivalin e filmit të Venecias këtë vit.
“Babygirl”, me regji nga regjisorja holandeze Halina Reijn, luan Kidman si një CEO me fuqi të lartë që tradhton burrin e saj (Antonio Banderas) me praktikantin e saj shumë më të ri (Harris Dickinson).
Filmi është një nga një sërë titujsh në formacionin e sivjetshëm të Venecias, i garantuar për të nxitur impulset, duke dëshmuar se pas vitesh dëlirësie, erotika është kthyer me të vërtetë.
“Babygirl” është padyshim për seksin, ka të bëjë me dëshirën, ka të bëjë me mendimet tuaja të brendshme, ka të bëjë me sekretet, martesën, të vërtetën, fuqinë, pëlqimin,” tha Kidman të premten gjatë një konference shtypi, ku seksi ishte tema e vetme.
“Kjo është historia e një gruaje dhe shpresoj të jetë një histori shumë çliruese. Tregohet nga një grua, përmes shikimit të saj. Kjo është, për mua, ajo që e bëri atë kaq unik … dhe çlirues.”
Kidman tha se puna me regjisoren Reijn ishte çelësi që ajo të ndihej rehat në xhirime. “E dija që ajo nuk do të më shfrytëzonte. Kishte një përkujdesje të madhe nga të gjithë ne, të gjithë ishim shumë të butë me njëri-tjetrin. Ndihej shumë autentike, e mbrojtur dhe, në të njëjtën kohë, e vërtetë.”
Ndërsa aktorja pranoi se ndihej e “ekspozuar, e pambrojtur dhe e frikësuar” në perspektivën e publikimit të filmit, ajo tha se ishte krenare që vazhdonte përpara me filma që kishin “gratë në krye”.
Banderas gjithashtu nderoi trimërinë e Reijn për të “shfaqur në ekran gjërat që mendojmë gjithmonë”.
“Në një farë mënyre ne jemi robër të instinkteve tona, si kafshët,” shtoi ai. “Nuk ka asgjë demokratike në natyrë. Ne nuk kërkuam të lindnim. Ne nuk kemi kërkuar të jemi njerëz. Ne jemi të lidhur me atë që jemi. Dhe kjo është një grua që flet për këtë me liri të jashtëzakonshme. Jam krenar që jam pjesë e kësaj”.
“Babygirl” shënon një ndryshim të dukshëm nga publikimet më puritane të dekadës së kaluar; një studim i Playboy 2019 zbuloi se vetëm një në çdo 100 filma të publikuar në vitet 2010 përfshinte një skenë seksi, më pak se çdo dekadë që nga vitet 1960.
“Ka shumë filma erotikë këtë vit, gjë që ishte e papritur”, tha drejtori i festivalit, Alberto Barbera. “Në 20 vitet e fundit, dukej sikur përfaqësimi i erotizmit dhe seksi në ekran pothuajse ishte zhdukur. Ishte si një formë e autocensurës absurde. Por tani është kthyer.”
Top Channel