Java e Modës në Milano e përshkruar në foto
Java e Modës Milano/ Nga Twinsburg-u magjepsës i Gucci-t, duke festuar magjinë e binjakëve, tek Dolce & Gabbana që përfshin Kim Kardashian për të kuruar shfaqjen e tyre, në Milano u prezantuan një mori idesh të reja.
Bottega Veneta
Dalja e dytë e Matthieu Blazy për Bottega Veneta ishte një goditje e fortë e një shfaqjeje që e forconte këtë markë si ajo që duhet mposhtur. Edhe një herë, duke nxitur mundësitë e lëkurës për të cilën shtëpia është e famshme, stilisti vendosi Kate Moss në një këmishë lëkure. Diku tjetër, theksi te artizanati erdhi nga trillimet e reja si lulet Venini të bëra në funde dhe fustane shumëdimensionale, dhe jakard me thekë jashtë supe me modele futuriste për të kompletuar një linjë që ishte njëherësh magjepsëse.
Gucci
Alessandro Michele e bazoi koleksionin e tij, Twinsburg, në magjinë e binjakëve, duke nxjerrë në pasarelë 68 binjakë identikë. Gjithnjë mjeshtri i surprizave, ai bëri që një modele të ecte në pasarelë, pasi vëllai ose motra e tyre po bënte të njëjtën gjë në anën tjetër të ekranit. Michele shpjegoi se koncepti ishte një koment mbi identitetin, duke treguar se “të njëjtat rroba burojnë cilësi të ndryshme në trupa në dukje identike”.
Fendi
Dobia funksionale krahas feminitetit zgjoi imagjinatën e Kim Jones për shfaqjen e tij, “sepse gratë Fendi janë të forta me jetë të plotë dhe të zënë”. Bazuar lirshëm rreth estetikës së humorit të palëkundur të momentit, Y2K, pantallonat e satenit, tops neopreni, u përballën me rrobaqepësi kimono të kompletuara me rripa obi që ishin një mbartje luksoze nga koleksioni i tij i modës. Duke u rishfaqur gjithashtu, një print me lule i projektuar në vitin 2000 për shtëpinë nga paraardhësi i tij, i ndjeri Karl Lagerfeld, lulëzoi kudo.
Moschino
Jeremy Scott, ka një formë për të përmbysur normën për Moschino. Këtë sezon ishte elegancë në qendër të vëmendjes. Ajo që dukej të ishte një kostum me formë kuti, shumë shpejt u zbulua se kishte xhepa dhe karfica në formë zemre të fryrë, një pamje që i parapriu një koleksioni gjithçkaje të fryrë (kapelë, këpucë, shirita krahu – ju quani). Si gjithmonë, ajo që u shfaq në pasarelë ishte sa simbolike aq edhe stil i veshur.
Prada
Miuccia Prada dhe Raf Simons u përpoqën të kapnin vendin e ëmbël midis forcave kundërshtare. Për të kundërshtuar formalitetin e rrobaqepësisë dhe rreptësinë e kostumeve trupore të ngushta me lëkurën, erdhën slips saten, funde të tejdukshme dhe silueta të frymëzuara nga këmisha nate që ngjallnin Mia Farrow në Rosemary’s Baby, ndërsa xhaketat lëkure me jakë të gjerë në të zezë të valëzuar ishin në kontrast me shtresat e “najlonit” të lehtë. Rrobat erdhën të ngjeshura, të grumbulluara, të gërvishtura dhe në dukje të grisura, duke i dhënë një theks Neo-Noir me një atmosferë të çrregullt. Ose, siç e tha Prada, “një prekje e papërpunuar, një vrazhdësi që ngjall një brishtësi”.
LAPSI.AL
The Guardian