ÇELIM RRUGËN E NJË EKSPERIENCE TË RE ME ONE TELECOMMUNICATIONS
RRETH ONE TELECOMMUNICATIONS
One Telecommunications është një markë e re e telekomunikacionit, e prezantuar në tregun shqiptar në shtator2020.
Nën pronësinë e re, marka ekzistuese Telekom Albania (pjesë e Grupit Deutsche Telekom) duhej të ndryshonte dhe t’i hapterrugën një përvoje dhe një brendi krejtësisht të ri.
Agjencia KVB filloi bashkëpunimin me One Telecommunications në vjeshtën e vitit 2019, me kërkesën për tësjellë një përvojë unike të markës ndërkombëtare në vend.
I gjithë rrjeti i dyqaneve, me 128 pika në të gjithë Shqipërinë, duhej të rimodelohej dhe të prezantohej me një emër, konceptdhe identitet të ri të markës, të cilin tashmë e njihni dhe është“One Telecommunications”.
Sipas mundësive që ofronte infrastruktura ekzistuese e shitjesme pakicë, u krijua një proces shumë efektiv për krijimin e markës së re, njëkohësisht duke minimizuar humbjen që mund tëpësohej nga ri-konstruksioni i dyqaneve.
KVB u fokusua në krijimin e një pamjeje tërheqëse dhe përvojekomode për klientin, të cilat do të spikasnin në treg, pavarësishtkonkurrencës aktuale.
QASJA E DIZAJNIT
Rrjeti ekzistues i One Telecommunications përbëhet nga 128 dyqane të përmasave të ndryshme. Koncepti i ri u krijua për tëgarantuar shërbime dhe produkte të unifikuara në të gjithëShqipërinë.
Planifikimi i dyqanit
Ekzistojnë dy zona dalluese në dyqanet e reja One, të cilatndajnë në mënyrë të përcaktuar ofertat e produkteve ngashërbimet.
Kur hyn në dyqan, klienti tërhiqet në zonën e ndriçuar, e cilapërdoret për të ekspozuar produktin, në mënyrë që të shquhetqartë mes larmisë së ofertave. Fokusi kryesor i jepetpromovimeve të produkteve brenda secilës kategori, duke bërëtë mundur që klientët të njihen me ofertat dhe t’i kuptojnë qartëato.
Zona e shërbimeve vjen në një format ndryshe dhe i mirëpretklientët të ndërveprojnë me stafin, duke krijuar një atmosferë mëmiqësore dhe komode. Dyqani është krijuar posaçërisht për tëpërmirësuar ndërveprimet mes klientëve dhe stafit.
Materialet
Pajisjet e dyqaneve janë dizenjuar duke përdorur sa më mirëinfrastrukturën. Sistemet e sigurisë, menaxhimi i kabllove dhendriçimi janë të integruara në pajisjet e dyqaneve, duke lejuarpozicionime të thjeshta të produktit, si dhe mundësi të shumta tëmarketingut në të ardhmen, të cilat sigurisht, i qëndrojnëkonceptit.
Materialet për dyshemenë, muret dhe tavanet janë zgjedhur me kujdes për të krijuar një ndarje të qartë midis produktit dhezonave të shitjes.
Kombinimi i dyshemesë prej druri, e vendosur në modelin e linjave paralele dhe pllakave prej porcelani në ngjyrë blumarinari, krijon një ndërthurje të bukur dhe shumë mikpritëse. Muret ndjekin të njëjtën filozofi dhe ndihmojnë për tëevidentuar ndryshimin mes shërbimit të klientit dhe zonave tëprodukteve.
Ndriçimi përdoret për të tërhequr fokusin në zonat kryesore tëdyqanit, duke përfshirë dritën në trajtë rrethore në zonat e produktit dhe një ndriçim linear që ndan dy zonat e dyqanit.
Identiteti i logos dhe markës
Kjo punë ka kërkuar bashkëpunim të ngushtë mes One Telecommunications, KVB dhe agjencisë kreative Landmark, për të krijuar një ekuilibër korrekt të logos, jo vetëm në mediat e shkruara dhe elektronike, por edhe në fasadën dhe pjesët e brendshme të dyqanit.
Ngjyra blu e markës përdoret në fasadën e dyqanit duke krijuaridentitetin e saj, çka e diferencon markën One nga konkurrenca. E gjithë gjerësia e fasadës së dyqanit është e pasur me dritë dherrjedhimisht, dyqanet One duken në të gjithë ndërtesën, duke idhënë jetë hapësirës edhe gjatë natës.
Për të hyrë në dyqan, klienti kalon nëpër një “portal” të madh tërrethit blu. Këtë detaj e gjejmë sërish në ambientet e brendshmetë dyqanit. Xhamat e pastra të dritareve, së bashku me efektin e akullt, janë në funksion të monitorimit të pamjes në brendi tëdyqaneve, si dhe sigurojnë privatësinë e nevojshme për stafin e One.
Grafikat dhe mesazhet “eye catcher” të brendit zgjidhen me kujdes për të përforcuar identitetin e One Telecommunications.
REZULTATI
Duke punuar gjatë periudhës më të vështirë të pandemisëglobale, One Telecommunications ka fituar një identitetkrejtësisht të ri, i cili u ofron klientëve një përvojë të re, më tëmirë.
Pas lançimit në shtator 2020, koncepti i ri i dizajnit ka pasur njësukses të jashtëzakonshëm dhe vijon të përhapet në të gjithërrjetin e dyqaneve. Deri në vitin 2021, dyqanet One do të jenë tëunifikuara, me të njëjtën pamje, duke premtuar një eksperiencëfantastike për çdo klient.